Nu så här till hösten så kikar vi igång SkandiaMäklarnas höstkampanj: ”Vi tar fram det bästa”.
I kampanjen får vi följa fyra karaktärer med olika inredningsstilar som visar upp sitt hem. Därefter uppmanas tittaren att göra ett Facebooktest.
Kampanjen i sin helhet har arbetats fram av IK Stockholm, House of Wizards och vi SkandiaMäklarna marknadsavdelning.
Kampanj: SkandiaMäklarna – Vi tar fram det bästa
Alla har inte samma smak. Men vi kan hjälpa dig ta fram din bostads dolda potential och unika värde. Vi vet helt enkelt hur man får en bostad att gå hem. Vi tar fram det bästa i din bostad.
Gör inredningstyptest och ta reda på din typ!
Traditionalisten
Att slänga saker är rent struntprat för dig. Allt ska in. Det handlar om att addera, inte subtrahera – varje ny dag är som ett nytt köptillfälle. Samlingen med tändsticksaskar i trä passar utmärkt ihop med tre rokokobyråer, en porslinsflamingo och mässingskastrullerna på väggen. Den dagen någon inte får plats köper du större boende eller bygger ut.
Minimalisten
Älskar skrikiga färgklickar såsom äggskalsvitt och ljusgrått. Dina tavlor hänger enligt Fibonaccis talserie, eftersom stramhet och raka linjer är så mycket mer befriande än vulgär spontanitet. Din vilda sida funderar på att någon gång i framtiden kanske, kanske addera färgen grafit till hemmet, men perfektionisten i dig är tveksam.
Den andlige
Du måste känna av rummet. All världens rymd talar till dig men ibland kan det vara svårt att tolka vad som sägs. Tystnad till en bakgrund av djungelljud får dig att känna ro och upprymdhet. En färgstark ordning formad efter universums inflytelserika strömningar är din genomgående inredningsstil.
Hi-Fi Nörden
Om världen bara vore ljudisolerad, som ditt musikrum, vore allt perfekt. Ett grymt system är så mycket mer än dess enskilda delar, det är en genväg till audiohimeln. Allt tjafs om att ha hög ”Waf” (Wife acceptence factor), struntar du i. Anläggningen är ju vacker, stor och praktfull som ett stålverk och drar el som det också- När du lyssnar ska dina grannar höra och förstå din hängivelse.